اتوماسیون تغذیه

سامانه اتوماسيون تغذيه يك سيستم مركب از تجهيزات سخت افزاري و نرم افزاري و تجهيزات ارتباطي است. اين سامانه در جهت كمك به سازمانها ، كارخانجات و دانشگاهها و مراكز بزرگ كه داراي سيستم سرويس دهي تغذيه جهت پرسنل يا دانشجويان مي باشد طراحي شده است.
مديران رستورانهاهميشه با معضلي به نام برنامه ريزي طبخ مواجه هستند

این سیستم برای پاسخگویی در شرایط پر ترافیک و کار شبانه روزی و حجم داده های بالا بوده و دارای سرعت عملکرد و انعطاف بسیار بالا در جهت مديريت دارا مي باشد.
این سامانه از دو قسمت عمده پذیرش (رزرو ) و مديريت رستوران مي باشد.

بخش رزرواسيون غذا بصورت هفتگي يا ماهانه به دو شكل قابل انجام است :

1- سيستم تلفن گويا
2- سيستم تحت وب و اينترنت



نمونه توپولوژي اجرا شده در فولاد مباركه اصفهان :

 

 

در اين سيستم پرسنل مي توانند از بستر ارتباطي بسيار ساده يعني تلفنهاي موجود از داخل يا خارج از مجموعه در كليه ساعت شبانه روز و هفت روز هفته با سيستم مرتبط شده و در يك پروسه بسيار ساده از طريق سيستم خودكار اقدام به سفارش غذاي هفتگي خود مطابق برنامه رستوران نمايند .
همچنين براي افرادي كه به شبكه اينترانت نيز دسترسي دارند امكان رزرو با خدمات كاملتري پيش بيني شده است.
بعد از عمليات رزرو در زمان مراجعه به رستوران ، سيستم نصب شده در محل رستوران با سرور مركزي مرتبط شده و در اين زمان افراد مي توانند غذاي سفارشي خود را دريافت نمايند.
در اين روش هر پرسنل داراي يك اعتبار ريالي يا تعدادي بوده كه مي تواند آنرا بسته به ميل خود مديريت و هزينه نمايد.
مديران سيستم مي توانند از گزارشاتي كه از سرورها استخراج مي شود بهره مند شده و مطابق آمار اقدام به طبخ غذا با ضريب دقت بالاتري نمايند. همچنين گزارشات از ميزان مواد مصرفي – ميزان استقبال از يك نوع غذا – و ديگر گزارشات مفيد آماري به برنامه ريزي در جهت افزايش رضايتمندي كمك خواهد نمود .

مزايا :

- حذف سیستم سنتی صدور بن ،
- جلوگیری از تخلفات و سوء استفاده ها ،
- مدیریت برنامه غذایی ،
- فراهم سازی زمینه ارائه تنوع غذایی بهتر در برنامه شیفت ،
- عدم گردش ریالی پول بصورت حقیقی.

- اجزای پروژه :

الف ) زیر سیستم ارتباطی رزرواسیون
ب ) زیر سیستم مرکزی و بانک اطلاعات
ج ) زیر سیستم رستورانها و صدور فیش
د ) زیر سیستم تبادل داده ها

در اين سيستم طراحي سخت افزاري و نرم افزاري بگونه اي است كه نياز به ارتباط شبكه اي به حداقل رسيدن و تبادل داده ها بين مركز اصلي سرور رستوران با رستورانهاي متعدد و پراكنده به راحتي از طريق خطوط عادي تلفن قابل انجام است.
اين سامانه خدمات ديگري همانند آناليز تغذيه ، مشاوره آنلاين ، سيستم جوايز ... را نيز دارا مي باشد.

 

  • RUP
  • Dot Net 3.5 sp1
  • C#.net
  • SQL Server 2008
  • WCF Technology Support
  • SOA Architecture
  • SOAP Support
  • Web Service Support

 

  • Windows/Web Base
  • تحت شبکه .
  • سيستم تلفن گويا.
  • استفاده از خطوط E1 يا تلفن عادي.
  • پشتيباني بيش از 2000 تماس تلفني در روز.
  • پشتيباني از بيش از 500000 ركورد اطلاعاتي در ماه.
  • برنام ريزي طبخ بيش از 14000 پرس غذا در روز
  • مستقل از شبكه LAN.
  • پشتيباني بيش از 60 رستوران بيش بصورت همزمان.
  • پشتيباني از GPRS و سامانه هاي موبايل.
  • بهره مندي از تكنولوژي WCF در ارتباطات و همچنين معماري نرم افزاري SOA در سامانه هاي رستوراني .

 

آگهی سرا

سامانه مدیریت آگهی یک سامانه مناسب برای راه اندازی یک سامانه ارسال آکهی توسط اعضاء است، انواع آگهی های خرید و فروش با قابلیت دسته بندی و جستجوی پیشرفته تدارک دیده شده است.

 

wn

این سامانه گزارشات روزانه و مدیریتی متعددی تولید و ارائه می نماید ،  از جمله گزارشات :

1-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.Net Framework 4.0 SQL Server 2008/2012 Crystal Reports / RDL Excel/Word/CSV/PDF Windows XP/7

توجه : !این مطلب صرفا توصیف کننده توانایی های و قابلیت های محصول است، لطفا جهت امور رزرو و مسائل غیرفنی با این شرکت تماس حاصل نفرمایید. انجام خدمات غیر فنی در حوزه اختیار و امکان این مجموعه نیست

توسعه محصول:
این محصول بنا بر درخواست مشتری و انجام فرایند های امکانسنجی قابل سفارشی شدن است.

سامانه مدیریت زمان دسک تاپ


مدیران ستادهای اسکان نورزوی بخصوص در شهر های مسافر پذیر به خوبی میدانند که مدیریت اسکان جمعیت چند صد هزار نفری مسافران خسته و کم حوصله آنهم در مدت کمتر از 20 روز چه فرایند پیچیده و دشواری است. این سیستم برای پاسخگویی در شرایط پر ترافیک و کار شبانه روزی و حجم داده های بالا بوده و دارای سرعت عملکرد و انعطاف بسیار بالا در کاهش صفوف طولانی مسافران مخصوصا در ایام نوروز می باشد. این سامانه از دو قسمت عمده پذیرش و صندوق تشکیل شده است و می توانند به ده ها پذیرش و صندوق تحت شبکه تبدیل شود. در این سیستم مسافران با مراجعه به پذیرش های موجود عملیات تعیین محل و شرایط و زمانبندی اسکان را انجام داده و سپس در صندوقهای متعدد عملیات مالی را انجام میدهند.

 

wn

ا

همانطور كه مستحضريد شركتها و موسسات جهت امور تبليغاتي خود هر ساله اقدام به چاپ تقويم و سر رسيدهاي تبليغاتي مي نمايند ، اين روش داراي اشكالات ذيل مي باشد :


1-    هزينه زياد هر سر رسيد .
2-    هزينه بسيار زياد چاپ سر رسيد با طرح انحصاري.
3-    دور انداخته شدن سر رسيد يا عدم استفاده .
4-    عدم قابليت استفاده از تقويم پس از گذشت يكسال  و نياز به چاپ مجدد هر ساله ( عدم قابليت استفاده مجدد) .
5-    عدم ارائه خدمات و امكانات متعدد و تخصصي و هوشمند.

تقويم و سر رسيد الكترونيك داراي خواص و ويژگيهاي ذيل مي باشد :


1-    ارائه بصورت نرم افزاري قابل نصب بر روي ويندوز  ( در نسخ آتي بر روي موبايل).
2-    استفاده روزانه كاربر از مزاياي نرم افزار و تبليغ دائمي .

3-    هزينه بسيار پايين تكثير و توزيع.
4-    تكثير نرم افزار توسط خود افراد و ارائه آن به ديگران بدون هزينه ( خود تبليغي ) .
5-    هوشمند بودن فعاليت .
6-    تهيه يك نسخه براي هميشه .
7-    پشتيباني همزمان از انواع تقويم هاي رايج ( خورشيدي ، ميلادي ، قمري ، چيني ، كره اي ، عبري ) و تبديلات آن .
8-    محاسبات تاريخ ، مشخص كردن كليه ويژگيهاي هر تاريخ مانند : روز و هفته و ماه گذشته از ابتداي سال و مانده تا پايان سال و ...

9-    قابليت هوشمند جهت ماههاي قمري كه استتثنا جابجا مي شوند و ايام مربوطه.
10-    نمايش مناسبت هاي سال ( شمسي ، ميلادي ، قمري ) .
11-    بروز رساني مناسبتها و رويدادها از وب سايت اختصاصي.
12-    ماژول سيستم مديريت كارهاي شخصي و زمانبندي امور ، مديريت برنامه ها.
13-    ماژول سيستم يادآوري برنامه ها ، قرارها ، جلسات ، ... همراه با پخش پيغام صوتي و تصويري
14-    ماژول سيستم يادداشت ها و مكاتبات.
15-    ماژول سيستم  دفترچه تلفن ، آدرس ، و ايميل و ...
16-    ماژول سيستم چك و يادآوري پرداخت و دريافت چك.
17-    ماژول سيستم مديريت سلامت ( ورزش ويژه كارمندان).
18-    ماژول سيستم پيام هاي روزانه.
19-    ماژول  ماشين حساب حرفه اي
20-    ماژول محاسبات و تبديلات واحدهاي ارزي مختلف ، واحد هاي رايج اندازه گيري.
21-    ماژول نمايش وقايع تاريخي هر روز ( قابل آپديت از سايت)

22-    ماژول محاسبات اوقات خورشيدي و شرعي .

و در نهايت اين نرم افزار بطور تخصصي جهت مشتري سفارش دهنده داراي امكانات زير مي باشد  :

1-    نصب لوگو اختصاصي شركت در هر قسمت از نرم افزار
2-    پخش پيامهاي تبليغاتي شركت جهت كاربر
3-    امكان بروز شدن پيام ها از سايت اينترنتي
4-    ديكشنري تخصصي يا  بخش محاسبات تخصصي با نظر مشتري ( مانند محاسبات خاص مهندسي ، تبديلات خاص ، ... )

 

اين نرم افزار بگونه اي است كه پس از نصب همراه با راه اندازي سيستم عامل ويندوز فعال مي گردد ( اين عمل انتخابي است ).
پس از فعال شدن بصورت مينيمايز شد در گوشه سمت راست صفحه دسك تاپ ويندوز مستقر مي گردد.

اين ابزار در واقع براي كاربر يك نوار ابزار دم دستي خواهد بود كه مسئوليتهاي متعددي را بر عهده مي گيرد.با باز كردن برگ نخست اين تقويم الكترونيكي اطلاعاتي نظير ساعت ، تاريخ هاي گوناگون و  اوقات شرعي  را مشاهده خواهيد نمود.

يكي از مهمترين قسمتهاي اين نرم افزار مديريت كارهاي روزانه افراد است ، همانطور كه ميدانيد مديريت زمان اصل مهمي در افزايش بهره وري عملكرد افراد است و افراد با برنامه ريزي و زمانبندي و الويت بندي كارهاي خود ضمن عدم فراموشي برنامه هاي كاري ، در برنامه ريزي امور بسيار موثر تر عمل خواهند نمود .

اين ابزار ضمن كمك به كاربر در خصوص مديريت زمان گزارشاتي نيز در خصوص نفر ساعت تخصيصي شما در فعاليتهاي گوناگون ارائه مي نمايد .

در اين نرم افزار مي توانيد كارهاي خود را به دلخواه گروه بندي نماييد . و سپس با تعريف هر كار زمان پيش بيني شده را وارد نماييد.
اين نرم افزار به شما ياد آوري خواهد نمود كه امروز ، فردا ، هفته جاري ، ماه جاري و ... چه كارهايي را بايد انجام دهيد .
همچنين با وارد كردن كارهايي كه انجام داده يا نداده ايد ميزان دستيابي به اهداف خود را بسنجيد .
در واقع اين ابزار يك سامانه مديريت پروژه شخصي است.  آيا يك كوه يادداشتها و گزارشات روزانه داريد ؟ آيا همه آنها مفقود مي شوند ؟ آيا در جمع بندي و دسته بندي و جستجوي آنها مشكل داريد ؟ اين ابزار براي شما پاسخهايي دارد ...

همانطور كه ميدانيد بسياري از تقويم ها اطلاعات تخصصي گوناگوني نيز دارند كه ممكن است به درد مخاطب نخورد مانند محاسبات مهندسي ساختمان ، محاسبات ميلگرد و خرپا و برخي محاسبات رياضي و ...



تبديلات اكثر واحد هاي پولي ، واحد هاي سنجش دما ، مقياسها ، احجام ، اندازه ها ، اعداد ، ...

و ماشين حساب با امكانات متعدد  و محاسبات خاص رياضي و تخصصي .

در ضمن مي توانيد خروجي اطلاعات اين نرم افزار را به فرمتهاي اطلاعاتي رايج و حتي به موبايل خود منتقل نماييد.

در نهايت اينكه اين محصول يك ابزار بسته نيست بلكه به سفارش شما امكانات تخصصي شغلي يا تبليغاتي شما را در آن قرار مي دهيم و مخاطبي كه اين محصول را از شما دريافت خواهد كرد از آن بهره مند خواهند شد . كه البته استفاده هر روز كاربر از اين محصول و مراجعه روزانه به آن و همچنين رايگان بودن و نامحدود بودن جهت استفاده و تكثير ،  بهترين ابزار براي تبليغ و اطلاع رساني محصولات و خدمات شماست.

 

.Net Framework 4.5 SQL Server 2008/2012 Crystal Reports / RDL Excel/Word/CSV/PDF Windows XP/7

توجه : !این مطلب صرفا توصیف کننده توانایی های و قابلیت های محصول است، لطفا جهت امور رزرو و مسائل غیرفنی با این شرکت تماس حاصل نفرمایید. انجام خدمات غیر فنی در حوزه اختیار و امکان این مجموعه نیست

توسعه محصول:
این محصول بنا بر درخواست مشتری و انجام فرایند های امکانسنجی قابل سفارشی شدن است.

سامانه مدیریت ثبت نام نمایشگاه

این سامانه جهت ثبت نام مکانیزه امور نمایشگاه ها و غرفه ها تهیه شده است.

 

wn

عمليات صدور درخواست خريد ، ايجاد ثبت سفارش ، ارسال به واحد هاي حمل و صدور بارنامه ، انجام امور گمركي و شروع عمليات حمل ، و همچنين پيگيري  وضعيت حمل بارنامه و مديريت تعرفه كالا از امكانات اين سامانه است.

يكي از مشكلات سازمانها و شركتهاي بزرگ پيگيري محل و وضعيت كالا ، محاسبه هزينه ها و تعرفه هاي گمركي ، برنامه ريزي در جهت كاهش زمان لازم براي ترخيص كالا از گمرك ، و جلوگيري از اشتباهات رايج در امور تعرفه ها و اسناد مرتبط با ترخيص كالا و جلوگيري از جريمه هاي سنگين گمرك است.

اين نرم افزار با امكانات خاص خود و ثبت كليه اطلاعات از زمان صدور درخواست خريد تا زمان انجام امور گمركي و ره گيري كالا و تحويل كالا به سفارش دهنده امور را مديريت مي نمايد و تسهيلات زيادي را مخصوصا براي بخش تجارت خارجي هر سازمان به ارمغان مي آورد.

بدليل گستردگي حوزه فعاليت سيستم هاي تداركات خارجي و ارتباط با شعب و دفاتر بندري و غيره اين سامانه مي تواند از طريق وب اطلاعات و گزارشات مورد نياز را از راه دور دريافت و يا ارائه نمايند.
بدين ترتيب نمايندگان شركت در بنادر و گمركات و يا كشورهاي ديگر مي توانند از طريق وب سايت وضعيت كالا را وارد سيستم نموده و مديران و مشتريان نيز از وضعيت سفارش خود مطلع گردند.

 

 

 

.Net Framework 4.5 SQL Server 2008/2012 Crystal Reports / RDL Excel/Word/CSV/PDF Windows XP/7

توجه : !این مطلب صرفا توصیف کننده توانایی های و قابلیت های محصول است، لطفا جهت امور رزرو و مسائل غیرفنی با این شرکت تماس حاصل نفرمایید. انجام خدمات غیر فنی در حوزه اختیار و امکان این مجموعه نیست

توسعه محصول:
این محصول بنا بر درخواست مشتری و انجام فرایند های امکانسنجی قابل سفارشی شدن است.

سامانه مدیریت درخواستهای انفورماتیکی

مدیریت خدمات رایانه ای یکی از نکات مهم و مورد توجه  سیستم مدیریتی هر سازمان است، اما آنچه مشخص است مدیریت دارایی های رایانه ای به خاطر خصیصه های فنی تجهیزات و ابعاد سخت افزاری،نرم افزاری و شبکه ای و ساختار متغیر و بروز شونده تجهیزات کار آسانی نبوده و توسط سیستم های اموال داری رایج قابل مدیریت نیستند (حداقل برای واحدهای خدمات رایانه ای کاربرد مناسبی ندارد) ، تهیه گزارش از موجودی اقلام، قطعات، نرم افزارها و تفکیک و دسته بندی قطعات، برند ها و برنامه ریزی و تصمیم گیری بر این اساس، یکی از نیازهای بخش های آی تی هر سازمان است..

 

wn

درج سوابق گردش اموال، تغییر و تحول قطعات، سوابق تعمیرات، بازرسی، دستورالعملهای نصب و راه اندازی و مستندات دستگاهها نیز بسیار مورد نیاز است. درج سوابق خدمات انجام شده مانند گزارشات تعمیر، دفعات مراجعه، بازرسی دوره ای،  نفر ساعت کارشناسی و مهندسی انجام شده برای هر نفر، هزینه ریالی انجام شده بر اساس بخش سازمان یا دستگاه خاص نیز مورد استفاده ویژه ای دارد.
ایجاد یک نظام صدور و کنترل و مدیریت درخواست های انجام کار (نصب، طراحی، خرید، اسقاط، انتقال و یا تعمیرات تجهیزات)  با قابلیت گردش کار و سیکل درخواست از موارد مهم مورد نیاز واحد آی تی می باشد. مدیریت عملکرد کارکنان بخش فناوری اطلاعات و میزان نفر ساعت هزینه شده هر کارشناس به تفکیک هر نوع عملیات مشخص می نماید که میزان حجم کار در کدام بخش و نوع خدمات بیشتر یا کمتر است.

لذا ما با آگاهی از نیازمندیهای یک واحد آی تی سیستمی را طراحی نموده ایم که خدمات واحد رایانه سازمان را سازماندهی و مدیریت می نماید.

 

برخی از توانمندیهای این سامانه :

حوزه اموال و دارایی ها :

  • ثبت اطلاعات کلیه اقلام دارایی ها ( نرم افزار ، سخت افزار، شبکه و ...)
  • ثبت ارتباطات بین دارایی ها
  • ثبت اطلاعات فنی هر قطعه(شامل سخت افزار و نرم افزار)
  • تعیین دوره های بازدید و تعمیر
  • ثبت سوابق گردش اموال بین پرسنل و واحدها
  • انبار و انبارداری مازاد و اسقاط
  • گزارشات متنوع از موجودی دارایی ها
  • پاسخگویی برخط به پرسنل سازمان
  • ثبت زمان و هزینه تعمیراتی و خدماتی انجام شده بر روی هر قطعه، بخش سازمان ،پرسنل خاص
  • ثبت دستورالعملهای انجام کار

حوزه خدمات و مدیریت درخواست:

  • امکان تعریف گردش کار سازمانی درخواستها
  • امکان مدیریت صدور درخواست انفورماتیکی توسط کارکنان و اجرای فرایند گردش کار
  • امکان تایید درخواست توسط مدیران و واحد انفورماتیک و ارجاع درخواست به واحد تخصصی مربوطه
  • ثبت نفر ساعت و هزینه انجام کار در طی فرایند به تفکیک هزینه ای مورد نظر
  • شارژ هزینه بر روی واحد سازمان درخواست کننده
  • مدیریت کارتابل
  • مدیریت صورت وضعیت در مکانهایی که کل یا بخشی از کار توسط پیمانکار انجام می پذیرد

برخی از انواع درخواستهایی که به این سامانه وارد می شوند اعم از :


1-    درخواست تعمیرات یا تعویضهای سخت افزاری مانند تعمیر پرینتر ، شارژ تونر ، مانیتور ، لوازمات اصلی و جنبی ، ...
2-    درخواست های تعمیرات یا رفع اشکال نرم افزاری مانند اشکالات نصب نرم افزارهای تخصصی شرکت ، یا نرم افزارهای اداری ، یا اصلاحات و توسعه در نرم افزارهای موجود ( ناحیه پردازش عملیات ) ، ویروس یابی  ...
3-    درخواستهای خرید تجهیزات مانند : خرید رایانه ، لوازم جانبی ، ...
4-    درخواستهای شبکه ای مانند : اشکالات اتصال به شبکه ،  و یا تغییرات در بستر شبکه .
5-    درخواستهای مربوط به امور سایت اینترنتی  مانند : ایجاد یا رفع اشکال پست الکترونیک ، موارد توسعه وب سایت یا درج اطلاعات
6-    درخواستهای مربوط به امور آی اس پی  مانند : ایجاد اشتراک ، تغییر در اشتراک ، خدمات ویژه اینترنتی و ....
7-    درخواستهای تغییر و تحول تجهیزات رایانه ای جهت اصلاح در سیستم موجودی اموال رایانه ای.

از خصیصه های و دستاوردهای این سامانه :
1-    حذف کامل روند گردش کاغذی.
2-    پیاده سازی امضای دیجیتالی.
3-    امکان مدیریت سلسله مراتبی پویا جهت سرپرستان ، مدیران ، کارشناسان آی تی .
4-    امکان تفویض اختیار امور به افراد دیگر در زمان عدم حضور.
5-    پویایی تعریف روندهای گردش فرم و امکان ویرایش روندها در قالبهای متعدد با تغییر روابط اداری و شرایط سازمان.
6-    امکان تصمیم گیری مدیران به جهت ارجاع درخواستها به کارشناسان مربوطه مطابق گردش های مجاز  تعریف شده
7-    امکان تعریف نقش های کاربری و انتساب نقشهای متعدد به یک کاربر و مستقل از جایگاه سازمانی به جهت انعطاف بالاتر.
8-    استقلال کلمات کاربری از شماره پرسنلی .
9-    اینترفیس کاربری بسیار آسان و هوشمند به جهت جلوگیری از دشواری کار کاربران و عدم نیاز به اطلاعات تخصصی .
10-    افزایش سرعت روند اجرایی درخواست انفورماتیکی و پاسخگویی سریعتر و موثر تر و کاهش زمان تهیه و ارجاع در خواست از یک تا 2 روز اداری ،  به کمتر از چند دقیقه.
11-    امکان ردیابی فعالیت های انجام شده همراه با مدت زمان توقف یک درخواست در هر مقطع و شفافیت امور .
12-    امکان تخصیص اولویت به درخواستها .
13-    امکان آرشیو درخواست ها.
14-    امکان ایجاد کارتابلهای متعدد به نحوی که مسئولان متعدد داشته باشد و همچنین مسیر ورود هر فرم به آن کارتابل مشخص گردد.
15-    حذف عملیات پرسنلی و نیروی لازم جهت ورود دستی اطلاعات به سیستم و اشتباهات انسانی.
16-    امکان نظارت و کنترل برخط (آنلاین) بر کلیه مراحل فرایند تعمیرات انفورماتیکی.
17-    شناسایی تاخیرات در اجرای امور و دلایل آن .
18-    امکان تهیه گزارشات مدیریتی متنوع به تفکیک افراد ، بخشها و نواحی به جهت تعداد درخواستها ، نوع درخواستها ، هزینه های سخت افزاری و نرم افزاری ، نفر ساعت کاری ، بازه های زمانی ، ..
19-    کنترلهای اموالی و افزایش نظم در امور اموال رایانه ای .
20-    ثبت کلیه تغییر و تحولات و خدمات انجام شده بر روی یک اموال خاص تا زمان مستهلک شدن آن .
21-    کمک به کارشناسان بخش انفورماتیک به جهت کسب سریع اطلاعات اموال و سوابق عملیاتهای اجرا شده قبلی.
22-    مستند شدن کلیه خدمات انفورماتیکی.
23-    افزایش رضایتمندی مشتریان مرکز انفورماتیک به جهت افزایش شفافیت و سرعت انجام امور.
24-    تحت پوشش قرار گرفتن درخواستهای سخت افزاری ، شبکه ای ، نرم افزاری .
25-    اتصال به سامانه اموال رایانه ای .
26-    راه اندازی برروی سرور های مرکز انفورماتیک با حداقل هزینه سخت افزاری.
27-    امکان اتصال و استفاده از طریق شبکه جهانی اینترنت به دلیل مبنای تحت وب .
28-    پشتیبان گیری خودکار از داده ها.
29-    پشتيباني از سامانه هاي تلفني ( تلفن گويا جهت پيگيري )
30-    پشتيباني از سامانه هاي پيام كوتاه.
31-    پشتيباني از سامانه هاي همراه (ويندوز موبايل 6.1)

32-   دارای خبر رسان تحت ویندوز

خصیصه های فنی
1-    طراحی شده بصورت کاملا تحت وب و بدون نیاز به نصب هرگونه نرم افزار در کلاینت ها.
2-    رابط کاربر تعاملی استاندارد و کاربر پسند با استفاده از Ajax.
3-    طراحی شده در بستر  NetFramework 4.0 و VisualStudio 2010.
4-    بانک اطلاعاتی SQL Server 2008.
5-    استفاده از سیستم کاربری استاندارد امنیتی SSO ( قابلیت یکپارچه شدن با نرم افزارهای دیگر.سازمان که از سیستم sso استفاده کرده باشند یا الحاق و استفاده از اکتیو دایرکتوری)
6-    پشتیبانی کامل از خروجی گزارشات بصورت Excel / Word / Pdf.
7-    پشتیبانی از ورودی اطلاعات بصورت XML.
8-    تولید فرمهای تسویه حساب ، آمار گیری و ...  بصورت پویا و بر مبنای قالب دلخواه  با خروجی با استاندارد MS Word و قابل ویرایش.

9-  منطبق بر استانداردهای ITIL
10-    گزارش ساز پویا.
11-    بدون هیچ نوع قفل سخت افزاری ، نرم افزاری و محدودیت خاص.
12-    امکان تولیدو سفارشی سازی برای نیازهای خاص مشتری.

 


آخرین بروز رسانی ها :   01/11/1390

  • 1- امکان مشاهده درخواستهای اتمام یافته در پوشه اختصاصی
  • 2- نمایش آیکونهای مناسب برای درخواستهای ابطال شده، درخواستهای بازگشت شده، درخواستهای پایان یافته
  • 3- نمایش لحظه ای هزینه های ثبت شده هر درخواست
  • 4- امکان جستجوی کاملتر
  • 5- امکان درج تفکیکی هزینه های ( انجام کار ، هزینه های اسقاط قطعات ، هزینه های خرید) و گزارشات مربوطه
  • 6- درج آیتم های هزینه ای با سقف مشخص تعیین شده توسط کارفرما توسط پیمانکار
  • 7- درج آیتم های هزینه ای جریمه ای
  • 8- درج آیتم های هزینه ای با مبلغ ثابت تعیین شده توسط کارفرما توسط پیمانکار


 

.Net Framework 4.5 SQL Server 2008/2012 Crystal Reports / RDL Excel/Word/CSV/PDF Windows XP/7

توجه : !این مطلب صرفا توصیف کننده توانایی های و قابلیت های محصول است، لطفا جهت امور رزرو و مسائل غیرفنی با این شرکت تماس حاصل نفرمایید. انجام خدمات غیر فنی در حوزه اختیار و امکان این مجموعه نیست

 

توسعه محصول:
این محصول بنا بر درخواست مشتری و انجام فرایند های امکانسنجی قابل سفارشی شدن است.

برخی مشتریان ما

  WEBNEGAR TV  

مرام نامه وب نگار

«وب نگار حقوق مشتریان خود را محترم می شمارد، ما در مورد توصیف ویژگی های محصولات خود کاملا شفاف عمل می نماییم، اصالت کالا و خدمات ما شفاف بیان می گردد. در اجرای تعهداتمان کوشا و دقیق هستیم. به مسئولیت اجتماعی مان توجه داریم. در حفظ اسرار مشتری کوشا هستیم»