سامانه مدیریت خدمات فناوری اطلاعات وب نگار (Help Desk)

مدیریت خدمات فناوری اطلاعات (ITIL) در وب نگار®

يكي از بزرگترين چالش‌هاي واحدهاي خدمات فنآوري اطلاعات در سازمان‌ها، ارائه خدمات با بهترين كيفيت و صرف كمترين زمان و هزينه ممكن است. مواردي چون افزايش بهره‌وري نيروي انساني، استفاده بهينه از ظرفيت‏هاي موجود و ايجاد امكانات و ظرفيت‏هاي جديد منطبق بر نياز واقعي سازمان، جلوه‌هاي بيروني اين روش مي‌باشند. . در اختيار داشتن تكنولوژي پيشرفته و نيروي انساني متخصص كافي نيست و مساله بسيار مهم روال‌هاي مديريت سرويس هستند كه در واقع حلقه مرتبط كننده تكنولوژي و افراد هستند. 

ITIL يا همان کتابخانه‌ی زیرساختی فنآوری اطلاعات را مي‌توان كاملترين چارچوب يا تجربه موفق در ارائه، مدیریت و بهينه سازي خدمات فنآوری اطلاعات دانست. پياده سازي بعضي از بخش‌ها و فرايندهاي ITIL ،به ويژه براي سازمان هاي با مقياس متوسط به بالا، بدون سيستم نرم‌افزاري، بسيار سخت و گاهی غير ممكن بوده و مديريت IT را با مشكل مواجه مي‌سازد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

برخی مشتریان ما

  WEBNEGAR TV  

مرام نامه وب نگار

«وب نگار حقوق مشتریان خود را محترم می شمارد، ما در مورد توصیف ویژگی های محصولات خود کاملا شفاف عمل می نماییم، اصالت کالا و خدمات ما شفاف بیان می گردد. در اجرای تعهداتمان کوشا و دقیق هستیم. به مسئولیت اجتماعی مان توجه داریم. در حفظ اسرار مشتری کوشا هستیم»