چهارشنبه, 09 بهمن 1392 ساعت 22:12

مشکلات سیستم تیکتینگ ایمیلی

By واحد تحقیقات وب نگار پویا
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

یک سیستم تیکتینگ (ticket system) آنلاین چیست؟

سیستم تیکتینگ آنلاین یک ابزار نرم افزاری است که  مدیریت و حفظ مشکلات مربوط به مشتری را از طریق یک نوع محتوای شناخته شده به عنوان «بلیت مشکل»  (trouble ticket) به انجام می رساند.

 جنگ با سیستم پشتیبانی از  مبتنی برپست الکترونیکی خود را متوقف کنید!

بیشتر مکالمات و درخواست های مشتریان در تنهایی می میرند و یا به صورت بی پاسخ در صندوق پستی اسپم تیم پشتیبانی می مانند. پست الکترونیک یک محل عالی برای انتقال اطلاعات و پیام ها است. اما هنگامی که موضوعات پشتیبانی شما شروع به رشد می کنند، یک سیستم پشتیبانی و تیکتینگ صرفا مبتنی بر ایمیل  به شما  هیچ دیدی نمی دهد که به تیکتی که بایستی اولویت بدهید کدام است، چه کس دیگری در حال کار بر روی این مشکل است؟،سوابق تیکت کدامند و یا آنچه شما باید در مورد مشکل انجام دهید چیست؟. مشتریان هم نمی دانند که درخواست پشتیبانی آنها تا چه مرحله ای پیش رفته است و بایستی منتظر چه چیزی باشند.

خواندن 1978 دفعه آخرین ویرایش در شنبه, 19 بهمن 1392 ساعت 08:34
  WEBNEGAR TV  

مرام نامه وب نگار

«وب نگار حقوق مشتریان خود را محترم می شمارد، ما در مورد توصیف ویژگی های محصولات خود کاملا شفاف عمل می نماییم، اصالت کالا و خدمات ما شفاف بیان می گردد. در اجرای تعهداتمان کوشا و دقیق هستیم. به مسئولیت اجتماعی مان توجه داریم. در حفظ اسرار مشتری کوشا هستیم»